Postat de: teatrulmasca | Aprilie 5, 2014

Fata din Andros a murit!

In urma cu foarte multi ani, imi este si teama sa numar exact, Grigore Gonta a reunit grupul de tineri care decisese sa-si caute un drum in teatru, eram cativa la Teatrul National care cam incepuseram sa ne punem intrebari in legatura cu misiunea noastra in arta si asa a aparut unul dintre cele mai fermecatoare spectacole ale vremii si care avea sa faca un parcurs de 700 de reprezentatii, Fata din Andros.

Am trait, am jucat, am savurat clipele de glorie, ne-am acoperit de ele si apoi iar am trait, fiecare cum a stiut, cum a vrut, cum a putut. Intr-o zi, iarasi dupa multi, foarte multi ani de la premiera, Grigore Gonta ne-a propus sa reluam spectacolul. Traim toti, era argumentul cel mai puternic si, mie personal mi s-a parut cat se poate de incitant prin tragismul lui continut. Traim INCA toti! Ce straniu suna! Nu s-a putut realiza acest proiect si nici nu vreau sa scriu aici de ce, nu are importanta, sau are, dar nu mai conteaza.

Astazi am aflat ca unul dintre noi nu mai este, a plecat definitiv. Raducu Itcus, cel care l-a jucat pe Chremes a murit. Vestea ne-a socat pe toti ca orice veste de acest fel. Incredibil, dar Raducu, cel care parea predestinat sa traiasca suta ne-a parasit. Odata cu el a murit si infailibilitatea argumentului TRAIM TOTI. Odata cu el a murit si Fata din Andros.

Sa doarma in pace si liniste amandoi, sa fie odihniti in linistea gandurilor noastre!

Lasă un răspuns

Categorii

