Publicat de: teatrulmasca | Martie 9, 2014

Primele impresii!

Este foarte bine primit de spectatori care nu se sfiesc sa apalude performanta actorilor chiar daca tensiunea este, uneori, greu de suportat. Aplauze la scena deschisa, priviri avide, participare totala, acestea sunt evidente pe intreaga durata a reprezentatiei. Este un spectacol cu foarte multa personalitate si din aceasta cauza va avea adoratori si detractori. Vor fi si oameni care nu vor accepta stilul si nu vor fi instare, pe cale de consecinta, sa se bucure la niciun moment. Este un spectacol care te face sa iei atitudine, sa te lipesti de el sau sa-l refuzi. Intr-un fel este bine, numai ca ultimii, cei care nu-l vor iubi deloc, se vor vedea nevoiti sa indure in fotolii supliciul sau, daca vor fi mai prost crescuti, sa se afirme comentand si plictisindu-se la vedere. Nu am solutie pentru asta, nu-i pot da afara, ar si deranja daca ar pleca, chiar nu m-am gandit deloc la aceasta situatie pe care chiar daca o intrevad nu mi-o doresc. Au fost trei reprezentatii, fiecare cu intamplarile ei, unele cat se pate de interesante. La una dintre ele s-a rupt efectiv o daga, exact aceea pe care trebuia sa o ia Julieta pentru a se omori. Cand am ajuns la scena in care se trezeste i-am soptit sa ia cealalta daga si se pare ca a auzit desi soapta mea a fost cat se pate de retinuta. O sabie a aterizat in culise absolut aiurea si nu a mai putut fi folosita, un mar a fost uitat in scena, o masca a zacut intr-un colt fara sa fie vazuta, se mai aprind unele reflectoare in alte ritmuri decat cele convenite, este foarte clar ca specatcolul traieste, este viu, se zbate, striga, isi afirma conditia. Stilul „statuie vivanta” este evident si foarte generos in imagini.

Si ar mai fi ceva! In urma cu 39 de ani, in timpul spectacolului cu Imblanzirea scorpiei aflam ca sunt tata. Ieri, in timpul spectacolului cu Romeo si Julieta am aflat ca sunt bunic! Shakespeare in toata puterea cuvantului!

Responses

  1. Sambata am fost langa voi.
    Si am fost socat de incantare.
    Am savurat fiecare gest,fiecare lumina,fiecare sunet.
    Pe 29 vin cu multi prieteni ca sa le arat ce ati putut realiza.
    Si vin si pentru ca trebuie sa-l revad-este prima oara in viata mea cand revin in timp atat de scurt sa revad o productie,nu o piesa, pentru ca simt nevoia crunta.
    La „Paslari” m-am bucurat si m-am incantat.
    La „Romeo si Julieta ” am trait…
    Si abia atunci voi face si o recenzie, pentru ca nici acum nu am reusit sa sedimentez.
    Nu stiu ce voi scrie, dar oricum, MULTE FELICITARI !!!

  2. Ma bucura cuvintele dumneavoastra si va astept cu drag ori de cate ori va va fi dor de acest spectacol. intre timp va invit sa ntrati pe site ul revistei Yorik unde o domnisoara cu pretentii de critic teatral are opinii care va contrazic.

  3. Stiu,am citit cand a aparut.
    perceptia personala este indiscutabila si …de comentat atunci cand trebuie.
    Socul acestei productii inca ma roade si mai diger.
    Maine sau poimaine,cu pozele dvs-eu nu am fost in stare sa-mi stric momentul- si cu o parte din parerile mele vor face un articol-laudativo-critic sau cum va fi si -l voi posta,dar intre timp,deja am vreo douazeci si ceva de persoane pe care le-am provocat sa vina si pe 29 ,eu sa revad si ei sa vada,asa ca….
    Be in stand by !

  4. EIINE, IMI CER SCUZE, DAR PANA LA URMA AM COMIS-O !
    http://suntemromania.blogspot.ro/2014/03/declin-si-ingamfare-ura-si-blestem.html

  5. Splendida cronica, multumesc. data viitoare chiar ca avem o problema si sper din toata inima ca ne vom depasi. Va astept cu drag!
    Malaimare

  6. Bun.
    poate atunci o sa aveti placerea sa cunoasteti si o parte din grupul „Suntem Romania!”,pentru ca ne-am programat sa rezervam ceva mese la cafenea sa le prezint actorii si sa vorbim cu ei.

  7. Cu drag


Lasă un răspuns

Categorii

