Publicat de: teatrulmasca | Decembrie 22, 2013

Trecere in revista, primele emotii!

Studentii au avut „prima confruntare” scenica, o trecere in revista a ceea ce au invatat pana acum pentru a pleca in vacanta mai ales cu un grafic de munca si de restrictii, caci ianuarie se va dovedi o luna foarte dura, inaintea primulu examen.

Ne-am adunat toti cei care am conlucrat la evolutia lor de pana acum, au mai venit cativa actori ai teatrului, studentii de la UNA care le vor face costumele pentru examen si am inceput.

Trebuie sa recunosc ca mi-a facut o reala placere aceasta evaluare. Am constatat ca ceea ce s-a facut a fost corect, bine in multe privinte, cu unele straluciri in cateva momente. Pentru trei luni petrecute impreuna, pentru un program care nu este bine structurat – ei stau cu noi la teatru de luni pana miercui, joi si vineri au cursuri teoretice si practice la scoala, iar weekendul este liber, ceea ce inseamna o distanta mult prea mare intre calupurile de actorie – este bine, este chiar foarte bine. Nu sunt stralucitori la acrobatie, dar nu exista diferente jenante intre unii si altii, ceea ce ma face sa cred ca evolutia lor, chiar daca va fi mai greoaie, va fi totusi vizibila, in schimb sunt toti muzicali, canta foarte bine cu totii, ceea ce am auzit a fost chiar foarte interesant, sunt dezinvolti la interviuri si inventivi, iar tehnica mastii au patruns-o suficient de bine pentru a-mi oferi o oarecare liniste pentru perspectiva.

Intr-un cuvant, a fost o „vizionare” reusita, putea fi foarte bine chiar examen, numai ca nu au trecut cu totii prin greutatile unui „rol principal” trebuie asigurat acest parcurs pe durata lunii ianuarie, dar cum exemplele date pana acum au fost concludente si cum in ulte privinte au lucrat ca un colectiv suficient de sudat am sentimentul ca va fi ok.

Vacanta placuta tuturor, ne revedem „la anul”!

La multi ani!

Lasă un răspuns

Categorii

