Publicat de: teatrulmasca | Decembrie 18, 2013

Dar daca mor, iubirea-mi cui o las?

De o bucata de vreme vorbesc si gandesc despre emigrare. As vrea sa plec, m-am saturat, am descoperit ca este imposibil sa fii astazi patriot la tine acasa, oricat de mult te-ar preocupa pelasgii si ceea ce au insemnat ei pentru evolutia civilizatiei umane asa cum o cunoastem noi acum, oricat te-ar preocupa dacii si limba pe care o vorbeau ei, una latina, oricat te-ar preocupa faptul ca istoria noastra este falsificata fara rusine si nu de azi de ieri. Mi-e sila, imi este din ce in ce mai greu sa respir cand ma uit la televizor, iar cand mai dau si drumul la sonor ma sufoc de-a dreptul. A fost un dezastru pentru mine periplul prin politica deoarece am apucat sa-i cunosc, le stiu manierele, le stiu capacitatea de a gandi, de a actiona, din pacate cunosc din interior sistemul si am facut urticarie la el.

Nu mai exista nicio speranta si am stari de fericire cand ma gandesc, si o fac zilnic, ca as putea sa traiesc undeva, intr-un sat din oricare alta tara, fara televizor si fara informatii despre ce se petrece in aici.

Dar, astazi am lucrat cu studentii mei o tema splendida, miscarea in relanti si nemiscarea. A fost efectiv magic, am trait patru ore de viata artistica de prima mana, am fost efectiv fericit, mi s-a parut ca timpul s-a oprit, ca totul a capatat alte culori. M-a socat aceasta constatatre, anume ca am trait patru ore intr-o alta dimensiune, una in care eram fericit, in sfarsit fericit si mi-am adus aminte incredibilul Sonet 66 al lui Shakespeare si uluitorul vers de sfarsit:

Dar daca mor, iubirea-mi cui o las?

Lasă un răspuns

Categorii

