Publicat de: teatrulmasca | Octombrie 27, 2009

Abia astept

Destul de rar am fost atat de entuziasmat ca acum cand ma apuc de acest spectacol si asta pentru ca am impresia ca am intrat intr-un spatiu cu totul special. L-am vazut pe Fialka la Praga in primele luni ale lui 90, cand ma dusesem acolo ca sa vad ceva teatru gestual si sa inteleg si eu cam ce trebuie de facut. Spectacolul m-a mirat oarecum, mai exact stilul sau era straniu pentru mine si, mult mai tarziu, am inteles, de fapt, ca avusesem sansa sa vad la lucru pe unul dintre ultimii mari propagatori ai pantomimei albe. Dupa spectacol am stat de vorba cu Fialka vreo cateva minute, i-am explicat ca vreau sa fac un teatru. S-a uitat la mine cam fara chef, cred ca nu dadea doi bani pe aceasta intalnire cu un necunoscut, era oarecum plictisit, a strambat din nas cand a auzit, m-a intrebat daca stiu la ce ma inham si cate compromisuri cu mine insumi va trebui sa fac pentru a tine o trupa, apoi, dupa alte cateva cuvinte de convenienta ne-am despartit. Nici eu nu stiam atunci ca voi izbuti, nici el nu avea de unde sa stie ca sta in fata celui care va avea posibilitatea sa-i continue opera, asa se petrec uneori intalnirile ratate dintre doi oameni care ar fi trebuit sa poata vorbi si sa-si poata transmite mesajele. Asta a fost, imi pare rau, dar ma simt dator sa fac ceea ce fac, fie si pentru a ma razboi cu soarta, daca vreti, una care ne-a impiedicat, pe mine si pe Fialka, sa ne intalnim de fapt.

Il veti simti pe Debureau, pe Marceau, Barrault si Fialka in acest spectacol. Dupa cum arata schitele de costum si de decor am toate sansele sa scot un spectacol foarte frumos chiar daca va fi jucat in conditii aspre, la Metrou si in parcuri. Doar ca, pentru stagiunea estivala de anul viitor, pregatim niste surprize teribile.

Mai vorbim. Deocamdata astazi, marti 27 octombrie, ora 18,00 este prima repetitie cu PIERROT!

Bafta!

Lasă un răspuns

Categorii

