Publicat de: teatrulmasca | Octombrie 4, 2009

Sluga la doi stapani, premiera oficiala!

Sala plina, oameni de foarte buna conditie, multi cronicari. Covor rosu, ca la orice premiera, vine si profesoara mea, Geta Angheluta. In hol isi face debutul Teatrul de doua minute , in componenta Laura Dumitrascu, Ilinca Dinculescu, Andrei Dragulescu. Momente extraordinare, spectacolele de doua minute fac deliciul catorva spectatori, nu foarte multi pentru ca nu pot intra decat cinci  in spatiul special creat de catre arhitecta noului look al holului, Ileana Timotin.

Spectacolul incepe spumos. Aplauze. Lipsa de experienta a actorilor face ca ritmul sa scada putin ( asta stiu eu, stiu ei) publicul nu simte si se amuza copios. La sfarsit primesc aplauze, sunt somat sa dau autografe, cronicarii ma imbratiseaza, distinsa doamna Smaranda Elian imi spune ca studentii domniei sale vor avea ca tema de studiu acest spectacol. Ma gandesc la actorii mei si ma bucur. Ma alatur lor, sunt tocmai gata sa ciocneasca un pahar de sampanie si ii cert ca la usa cortului pentru greselile facute. Probabil ca nu s-au simtit tocmai bine, probabil ca si-ar fi dorit sa primeasca laude, dar eu nu pot, eu nu sunt astfel croit. Cand este bine nu ma abtin si o spun din toata inima. Au cam festelit, din punctul meu de vedere, premiera, asa ca le-am spus-o. I-am imbratisat apoi pentru ca trebuie sa inteleaga ca eu de la ei astept sa fie minunati, mai ales ca stiu ca pot fi asa. Experienta se deprinde si trebuie sa treaca si prin asta. Ii felicit totusi si le doresc sa aiba spectacole multe si mult mai bune decat acesta, premiera oficiala.

SLUGA LA DOI STAPANI merge mai departe si sunt convins ca va merge bine!

Ca va merge asa cum vreau eu, cum stiu eu ca trebuie sa mearga!

PS

Spectacolul de joi.1 oct a fost excelent. Probabil au fost timorati de prezenta cronicarilor, de ideea premierei oficiale, cine stie, dar oricum, pacat! Vor remonta, sunt sigur si vor fi la nivelul de care sunt capabili.

Lasă un răspuns

Categorii

