Publicat de: teatrulmasca | Septembrie 6, 2009

Superb!

P9060169

P9060140

 

A fost superb!

Este pentru prima oara in cariera mea de regizor ca sunt multumit in modul cel mai clar cu putinta, este limpede ca am o trupa adevarata, ca ma pot gandi la orice in acest moment. Nu pot face ierarhizari pentru ca toti au fost splendizi, dar am descoperit un actor care are o sansa teribila de a fi un viitor foarte mare actor, este vorba de Andras Gonczi, tanar care a tinut piept experientei celorlalti si lui insusi. S-a achitat de sarcina cu dezinvotura, cu calm si cu enorm de multa forta. Este tanar, nu are experienta, dar compenseaza cu energie si cu un farmec personal extraordinar.

Tripleta  Aurel-Valentin-Bogdan extraordinara.

Cuplul Turos – Razvan superb, tanar, frumos si energic.

Subreta jucata de Alina este candida, jucausa, frumoasa si, atunci cand este necesar, cu foarte multa forta.

Daponte rezolva splendid un rol extrem de greu, este frumoasa si puternica.

Ionut a rezistat, incredibil dar a izbutit de o maniera care ma facesa fiu foarte bucuros. Poate fi un june prim puternic si cred ca acest rol l-a activat si l-a pus in fata unei singure alternative, aceea de a fi muncitor si, prin urmare, bun.

Laura si Andrei au slujit scena cu o daruire si un faiy play pe care il remarc din toata inima.

Spectacolul este gata si va trebui jucat.

De saptamana viitoare intra in arena, va fi jucat saptamanal, chiar daca premiera oficiala va fi pe 2 octombrie.

Bravo, copii!

Responses

  1. Am fost la repetitia generala si mi s-a parut SUPERB!!!!!!!!!!!! si a fost numai o prima repetitie cu public.
    Merg foarte des la teatru si aceasta a fost una dintre putinele dati in care pot spune ca TOTI actorii au fost extraordinari. Mi-au placut Valentin, Andi, Aurel, Bogdan, Alina..Toti toti toti.

    Nici nu am simtit ca e o repetitie, ci un spectacol jucat de foarte multe ori inainte, care are inca multe de dezvaluit publicului- in primul rand, talentul tuturor actorilor tineri.

    Felicitari!!

  2. DRAGA MIHAI TE AI INTRECUT PE TINE NIMIC NU E DE COMENTAT NEGATIV FELICITARI SI IMI PARE RAU CA MATURA SMERALDINEI A RUPT CU CRUZIME PANTALONII DE VIS AI LUI AUREL CA APOI SA MOARA LINISTITA IN FATA PUBLICULUI NUMAI BINE NE VEDEM DUPA CE IMI TRECE RAGUSEALA GROZAVA TRUPA AIPREGATIT TOTI PT UNUL UNUL PENTRU TOTI


Lasă un răspuns

Categorii

