Publicat de: teatrulmasca | August 25, 2009

Greu!

Dupa o lectura senzationala in biroul meu, imediat dupa vacanta, iata ca au venit doua zile nebune, fara chef, obosite si obositoare, in cursul carora am terminat totusi spectacolul, in sensul ca am adaugat scenele lipsa si am incercat sa facem fata afluxului de costume, decoruri, elemente de recuzita. Probabil ca astazi ( marti, 25 august), dupa amiaza vom putea intra in ultima suta de metri, avand in vedere faptul ca pe 8 septembrie trebuie sa-i cedez scena lui Michele.

Spectacolul este senzational, nu am nicio indoiala, dar tineretea actorilor ma ingrijoreaza in acest moment, caci lipsa lor de experienta poate, iata, determina scaderi de ritm si tonus tocmai cand augmentarea acestora s-ar fi impus. Este insa o etapa de lucru si, cine stie, poate ca este mai bine ca s-a intamplat acum.

 

Responses

  1. Sunt sigura ca astazi vor avea o repetitie splendida. Cred ca ar fi un cadou potrivit. La multi ani!

  2. Domnule Mihai Malaimare,La multi ani,multa sanatate,spectacole cat mai multe si de succes!Tot binele din lume va doresc!

  3. Multumesc mult! Cu drag,
    Malaimare

  4. Asa a si fost. Probabil tinea si de sarbatorirea mea, dar cred ca au intrat in ultima suta de metri si au simtit gustul aplauzelor. Da, a fost chiar foarte bine.


Lasă un răspuns

Categorii

