Publicat de: teatrulmasca | August 17, 2009

Reluam!

P8170007

P8170036

Vacanta s-a terminat, am inceput munca. Fara mila, pentru ca deja am avut un turneu la Braila si cateva spectacole prin Bucuresti. A venit si Michele, regizorul italian care monteaza Gozzi si noi, cei de la Sluga la doi stapani, am avut astazi prima intalnire. Am dorit sa fac o repetitie de text pentru ca sa nu incep chiar brutal si marea mea surpriza, extraordinar de placuta, a fost sa constat ca actorii s-au preocupat in timpul vacantei. Au citit, au invatat si mai bine textul si au izbutit chiar rezolvarea unor scene care aveau ceva probleme. Absolut toti au fost remarcabili la lectura, dar trebuie totusi sa evidentiez extraordinara performanta a Anei Sivu Daponte care a rezolvat o scena teribil de dificila si care acum este usoara, superba, de vis. Probabil ca spectacolul va fi gata in 7 septembrie cand va voi invita pe toti sa ii vedeti la lucru.

De cand ma stiu in aceasta meserie, si am ceva ani, este pentru prima oara cand mi-a fost dat sa vad o trupa care vine din concediu cu un chef de lucru de nestapanit.

Bravo!

P8170118

P8170114

P8170064

P8170085

Lasă un răspuns

Categorii

