Publicat de: teatrulmasca | Mai 17, 2009

O premiera super!

Eu nu sunt deloc un om de teatru care gaseste solutii pentru a fi multumit. Deloc! Vad mai degraba greselile, neimplinirile, micile sau marile erori, asta este felul meu de a consuma actul teatral, fie ca este al meu fie ca este al altora, dar mai ales in ceea ce priveste creatiile mele sunt bolnavicios de nemultumit de fiecare data. Si totusi, de data asta, trebuie sa recunosc,imi chiar face placere sa o fac, sunt in fata unui spectacol care ma multumeste. Teatrul Masca are, in acest moment, o trupa foarte aproape de ceea ce mi-am dorit, actori cu care as putea incerca orice. Aceasta noua premiera, GARDIENII SE INTORC, este, in sfarsit, un spectacol de strada in care efortul este pe masura creatiei fiecaruia dintre actori. Publicul  a fost superb ieri, i-am vazut cantand alaturi de noi, au apludat continuu si, ceea ce este chiar mai important decat orice, au auvut pe fata un zambet extraordinar de tonic, de parca ne-ar fi spus ca asteapta sa cantam, sa tot cantam, pana trece seara, pana trec necazurile, pana trece viata.

A fost superb si o spune un om care a mai avut parte, de-a lungul carierei sale, de cateva bune momente asemanatoare.

Ii felicit din suflet pe tinerii nostri actori cu speranta ca se vor bucura cu masura si ca vor intelege ca acest moment trebuie sa fie pentru ei o stacheta care poate fi depasita, care trebuie neaparat depasita.

Bravo!

Lasă un răspuns

Categorii

