Publicat de: teatrulmasca | Mai 15, 2009

Gata, Gardienii se intorc maine!

Gata, am terminat!

Maine este premiera Gardienilor care se intorc. Mai avem ceva de facut maine dimineata, iar seara, la ora 20,00 ne intalnim cu publicul pentru prima oara.

Astazi am repetat in parc, s-au rezolvat problemele de sunet, am facut si doua trasee cu bicicletele, am repetat cantecele la instrumentele de suflat, publicul a apreciat, oamenii ne-au privit cu interes si prietenie.

Abia astept ziua de maine.

Bafta!

Responses

  1. De ceva timp faceti spectacolele numai in Parcul Herastrau… De ce? Oricum, oriunde voi sunteti buni… Nu am mers la niciun spectacol in parc, si cum pe siteul Masca nu se dau indicatii, sau nu am vazut eu, vroiam sa va intreb cum se iau locurile… 🙂 Multumesc frumos!

  2. Toate spectacolele pe care Teatrul Masca le sustine de 19 ani in aer liber, in parcurile bucurestene sunt oferite gratuite publicului.
    Herastraul (langa intrarea dinspre Piata Charles de Gaulle) este doar unul din parcurile in care ne gasiti de primavarqa devreme pana toamna tarziu.
    Toate anunturilor despre data, ora, locul spectacolelor noastre le gasiti in fiecare zi pe site chiar pe prima pagina.

  3. ps.
    Va asteptam cu drag la spectacolele noastre!


Lasă un răspuns

Categorii

