Publicat de: teatrulmasca | Mai 8, 2009

Ne apropiem de premiera!

Sunt cumplit de obosit! Mintea merge singura, picioarele nu ma mai ajuta. Dar, am ajuns la sfarsit. Incepand de saptamana viitoare facem doar snururi, trebuie sa ne adaptam pe scena mobila, sa punem la punct improvizatia si gata. Cred ca sunt doua actrite care inca nu stiu sa mearga cu bicicleta dar vor invata, sunt sigur. Oricum, la snurul de astazi am scos o ora, ceea ce este absolut fantastic. Putpuriul iese foarte bine, chiar foarte bine, oamenii vor avea o surpriza de proportii pentru ca noi chiar cantam acolo nu ne facem. GARDIENII va fi un spectacol care va avea o viata foarte lunga. Cel putin in aceasta formula este aproape cum mi-am dorit. Dar, mama, Doamne, sunt cumplit de obosit!

Responses

  1. Felicitari si sanatate pentru a rezista!
    Am fost acolo si am reflectat in blogul meu cu aprox 100 imagini la spectacolul studentilor an II de la Hyperion. Felicitari dle Indrumator Mihai Malaimare!


Lasă un răspuns

Categorii

