Publicat de: teatrulmasca | Aprilie 1, 2009

Deocamdata ne oprim cu „Sluga la doi stapani”

Intotdeauna mi-am dorit sa trec dincolo de bariera, dincolo de limita, dincolo de nivelul obisnuit, dincolo…

De cele mai multe ori am izbutit, uneori am ratat.

De data asta am propus actorilor un lucru mai putin obisnuit, sa invete sa cante la chitara si sa realizeze o scena de acrobatie extrem de performanta. Nu au refuzat, si puteau sa o faca, as fi fost chiar incantat sa vad ca unul spune ca nu poate, ca nu vrea, ca nu este sigur ca va izbuti, ca…Au ridicat din umeri si s-au indreptat catre antrenamentele cu pricina, dar… Sentimetul ca sunt lucruri pe care le fac pentru ca sunt obligati si nu pentru ca cred cu adevarat ma deranjeaza teribil, ma ingrijoreaza, ma intristeaza. Asadar am luat decizia de a ma opri. Este un cartonas galben pe care il dau tuturor si ma gandesc cu foarte mare seriozitate la statutul viitor al teatrului. Cu foarte mare seriozitate! Sunt convins ca vremea teatrului de repertoriu, cu trupa fixa, a trecut. Mi-as fi dorit, m-am incapatanat sa cred ca teatrul meu este o insula solid aparata de intemperii. Mi-e teama ca doar eu am crezut asta. Poate ca este o vina sa doresti mai mult decat posibilul, poate ca normali sunt regizorii care pun actorii doar in conditia lor, adica acolo unde pot face doar ceea ce pot ei face, dar eu nu sunt omul acela. Nu voi inceta niciodata sa cred ca actorul este supraomul, este fiinta care triseaza moartea, care se ia la tranta cu Destinul si voi cere continuu un pas mai departe. Oricum, eu continui sa invat la chitara in particular, macar de-al dracului, dar spectacolul il opresc. Am acest drept!

Lasă un răspuns

Categorii

