Publicat de: teatrulmasca | Martie 26, 2009

Pregatire acasa

Un regizor munceste mai ales acasa pentru repetitia care urmeaza. Asa am facut si eu azi. Am sapat in gradina, am pus flori, am scos furtunul si l-am atasat la robinet, am si stropit un pic pentru ca am pus un gard verde. In tot acest timp am fredonat cantecul din SLUGA…am fredonat in draci, m-am gandit cum ii misc maine, mai ales ca noua configuratie a decorului ma obliga la alt tip de folosire a spatiului. Abia astept, maine este practic prima zi de repetitie a acestui spectacol. Bafta!

PS

In seara asta am avut prima transmisie pe net de la teatru. Mama, ce super, parca eram un copil, asa ma uitam. Nu se vedea mare lucru, dar mi s-a parut extraordinar. O americanca a intrat si a urmarit intreg spectacolul. Incredibil totusi ce inseamna netul.

Felicitari pentru Anca, Stefan si Cristi!

Lasă un răspuns

Categorii

