Publicat de: teatrulmasca | Martie 25, 2009

Noutati

Seara am citit primele cinci scene ale Actului I din Sluga pentru ca vineri le ridicam pe scena. In timp ce noi citeam Stefan Livadaru, de la Marketing incerca sa instaleze camera web ca sa verificam daca putem transmite pe net in direct repetitiile si eventual o parte din spectacolele noastre. Asta ne-a cam pus pe ganduri caci la repetitii noi vorbim cam fara perdea si camera asta afurisita ne cam obliga sa fim atenti, astfel incat vom folosi foarte des „bip”.

 

Lectura de azi a fost interesanta pentru ca actorii au inceput sa iasa din pantofi. Prima care a muscat este Dora ( Smeraldina). Ea cauta zilnic ceva si cred ca deja este pe teava. Trebuie avut grija pentru ca solutia pe care a ales-o nu este deloc usoara, iar un personaj care rade continuu este, in teatru, destul de vulnerabil. Insa, vorbind despre Truffaldino a gasit un „este sexy”cu un mod de a pronunta, usor sasait, foarte dragut. Am ras cu totii. Interesanta este si propunerea pe care o face Anamaria, un travesti. Cred ca am ajuns la o solutie super in legatura cu aparteurile ( actorii poarta masti, dar, cand au aparteuri, si le ridica de pe fata). Relatia cu publicul este una foarte puternica si directa. Bun incepe sa fie si Aurel in Brighella. Cosmin se lupta cu tonurile personajului din Gemenii, dar va fi ok sunt sigur. Buni in seara asta au fost Ana si Valentin. Sorin s-a lansat si el, iar scenele, per total, par a se insuruba cat se poate de bine. Am deja cateva gaguri, va fi ok.

Mama, mama, dar ce obosit sunt! Abia astept ziua de vineri sa ridic scenele astea. Pare ca mergem bine.

p3250010

 

Intalnirea de astazi cu Tugearu a vizat baletul Cotofana hoata de Rossini din cadrul spectacolului Gardienii veseli. Muncim practic la doua spectacole deodata, Gardienii si Sluga si suntem efectiv teribil de excitati din cauza aceasta.

 

In pauze am mai cantat la chitara, iar eu am si adus chitara acasa ca sa i-o arat si Ancai. Se pare ca i-a placut.

p3250021

Intre timp, desigur, pentru ca sa nu stam degeaba, am avut si doua ore de tai chi chuan cu dl Benea(in rosu).

p3250018

Azi am trecut pe la Primaria Capitalei unde am stat de vorba cu secretarul general pentru programul estival, pe acasa unde am plantat niste pomi in gradina si, desi nu am tinut mortis, am uitat sa dorm jumatatea de ora de care am atata nevoie. Nu-i nimic, zic si eu ca ziua mea a fost ceva mai scurta. Dar ce somn mi-e acum, habar nu aveti!

Lasă un răspuns

Categorii

