Publicat de: teatrulmasca | Martie 22, 2009

Nervi de spectacol

 

p3220024

p3220020

Cand lucrez la un spectacol am un pumn in stomac care ma tine pana in seara premierei. Sunt irascibil, imi sare tandara din te miri ce, ma bucur ca prostul din motive pe care nu le inteleg si sunt cu adevarat fericit atunci cand simt ca actorii incep sa dezvolte structuri creatoare, sunete, gesturi mici, priviri, da, atunci chiar sunt fericit. Maine, luni, incepem antrenamentul de chitara, 13 actori vor canta la chitara in timpul spectacolului. Frumusetea este ca nimeni nu stie sa cante la chitara dar eu am ambitia sa impun acest lucru si sunt convins ca vom izbuti. Dar, pentru ca stau cu pumnul acela in stomac, astazi ( duminica) m-am decis sa aplic o tehnica in care cred: zdrobirea mea fizica. Asa ca am pus mana pe toporisca si am taiat cam o caruta de crengi, le-am stivuit, am varuit copacii si, acum cand scriu, am serioase dubii ca ma pot scula din fotoliu, febra musculara instalandu-se absolut peste tot, muschi, oase, ganduri. Cred ca este bine, voi racni de durere toata noaptea, ceea ce ma va face sa nu ma mai gandesc la teatru. Din cand in cand un refugiu este obligatoriu.

 

Lasă un răspuns

Categorii

